Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Η μανούλα πάνω απ'όλα!!

Παρακάτω θα δείτε ποιος είναι πιο χρήσιμος μέσα στην οικογένεια....!!





Απαντήσεις από παιδιά 1ης Δημοτικού
  στις ακόλουθες ερωτήσεις:


Γιατί έφτιαξε ο Θεός τις μαμάδες;

1. Γιατί είναι η μόνη που ξέρει που βρίσκεται το σελοτέϊπ.
2. 
Κυρίως για να είναι καθαρό το σπίτι.
3. 
Για να μας βγάλουν έξω από κει όταν γεννιόμαστε.

Πώς έφτιαξε ο Θεός τις μαμάδες;

1. 
Με χώμα όπως κι εμάς.
2. 
Με μαγεία και υπερδυνάμεις και πολύ ανακάτεμα.
3. 
Όπως έφτιαξε και μένα. Απλώς έβαλε μεγαλύτερα ανταλλακτικά.

Από τι υλικά είναι φτιαγμένες οι μαμάδες;

1. Από σύννεφα και μαλλιά αγγέλων και οτιδήποτε ωραίο στον κόσμο και μια στάλα κακίας.
2. Ξεκίνησε από τα κόκκαλα του άντρα. Μετά μάλλον έβαλε ελατήρια νομίζω.


Γιατί σου έδωσε ο Θεός τη μαμά σου και όχι κάποια άλλη μαμά;

1. Γιατί είμαστε συγγενείς.
2. Γιατί ήξερε ο Θεός πως η δικιά μου με αγαπάει  
    περισσότερο από ότι οι άλλες μαμάδες.

Τι είδους μικρό κορίτσι ήταν η μαμά σου;

1. 
Η μαμά μου ήταν πάντα η μαμά μου και ποτέ όλα αυτά τα πράματα.
2. 
Δεν ξέρω γιατί δεν ήμουν εκεί αλλά μάλλον θα ήταν αυστηρή.
3. 
Λένε ότι παλιά ήταν καλή.

Τι χρειαζόταν να ξέρει η μαμά σου για τον μπαμπά πριν τον παντρευτεί;

1. 
Το επώνυμό του.
2. 
Από πού κατάγεται. Μήπως είναι απατεώνας;    
    Μεθάει πίνοντας μπύρες;
3. Βγάζει τουλάχιστο 800Ε το χρόνο; Λέει ΟΧΙ στα 
    ναρκωτικά και ΝΑΙ στις δουλειές του σπιτιού;

Γιατί παντρεύτηκε τον μπαμπά σου;

1. 
Ο μπαμπάς μου φτιάχνει το καλύτερο σπαγγέτι 
    στον κόσμο. Και η μαμά μου τρώει πολύ.
2. Γιατί γέρασε πολύ για να κάνει κάτι άλλο μαζί 
    του
3. Η γιαγιά μου λέει ότι τότε η μαμά μου είχε τα 
    μυαλά της πάνω από το κεφάλι. (!!!!!)

Ποιος είναι το αφεντικό στο σπίτι σου;

1. 
Η μαμά μου δεν θέλει αλλά αναγκάζεται γιατί ο 
    μπαμπάς είναι χαζούλης.
2. Η μαμά. Φαίνεται από τον έλεγχο δωματίου. 
    Βλέπει πράγματα και κάτω από το κρεβάτι. Ο 
    μπαμπάς είναι εύκολοςΑπλώς τον αγκαλιάζεις.
3. Μάλλον η μαμά, αλλά μόνο γιατί έχει πολύ 
    περισσότερα να κάνει από τον μπαμπά.

Τι διαφορά έχουν οι μαμάδες από τους μπαμπάδες;

1. 
Οι μαμάδες δουλεύουν στη δουλειά και στο 
    σπίτι ενώ οι μπαμπάδες μόνο στη δουλειά.
2. Οι μαμάδες ξέρουν πώς να μιλάνε σε δασκάλες 
    χωρίς να τις τρομοκρατούν.
3. Οι μπαμπάδες είναι πιο ψηλοί και δυνατοί αλλά 
    την πραγματική δύναμη την έχουν οι μαμάδες 
    γιατί αυτές πρέπει να ρωτήσεις αν χρειαστεί να 
    κοιμηθείς το βράδυ στης φίλης σου.
4. Οι μαμάδες έχουν μαγεία, σε κάνουν καλά όταν 
    είσαι άρρωστος, χωρίς φάρμακα.

Τι κάνει η μαμά σου τον ελεύθερο χρόνο της;

1. Οι μαμάδες δεν έχουν ελεύθερο χρόνο.
2. 
Έτσι όπως την άκουσα να λέει, πληρώνει 
    λογαριασμούς όλη μέρα.

Τι χρειάζεται να κάνει η μαμά σου για να γίνει τέλεια;

1. 
Από μέσα καλή είναι. Απʼ έξω μάλλον κάποια 
    πλαστική χειρουργική.
2. ΔίαιταΚαι ίσως τα μαλλιά της.

Αν άλλαζες ένα πράγμα από τη μαμά σου ποιο θα ήταν;

1. 
Έχει αυτή τη μανία με την καθαριότητα στο 
    δωμάτιό μου. Αυτή τη μανία θα   
    ξεφορτωνόμουν.
2. Θα την έκανα πιο έξυπνη ώστε να καταλαβαίνει 
    ότι έφταιγε η αδελφή μου και όχι εγώ.
3. Θα ήθελα να ξεφορτωθεί τα αόρατα μάτια που 
    λέει πως έχει στο πίσω μέρος του κεφαλιού της.




Δεν υπάρχουν σχόλια: