Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Ο υπηρέτης - Ορέστης Αλεξάκης



  " Όχι δεν είμαι εγώ καθώς νομίζεις, αυτός που κυβερνάει από τα βάθη, προκαθορίζοντας πορεία και στόχους.
  Ο άλλος είναι - ο αποκεκρυμένος...
  Εγώ - μα ποιος εγώ; - παγιδευμένος, 
 "αιχμάλωτος μια αποτρόπαιης μοίρας",
 ο ποιητής Πι Δέλτα ή Γάμα Βήτα ή Ορέστης Αλεξάκης, τέλος πάντων δεν είμαι παρά μόνον υπηρέτης αγνώστου Αυθέντη που ποτέ δεν είδα και που ποτέ δεν έχω ακούσει τη φωνή του, γιατί τα μάτια μου είναι σφραγισμένα, τ'αυτιά μου βουλωμένα και τα χέρια μου δέσμια για να μπορούν να κάνουν μόνο τις απολύτως αναγκαίες κινήσεις.
  Μοίρα σκληρή - μα δεν παραπονιέμαι....
Γιατί οι ενδείξεις συνεχώς πληθαίνουν πως είναι κι ο Αυθέντης μου τυφλός, κωφός, βωβός
                                    και με το στήθος άδειο...."

Δεν υπάρχουν σχόλια: