Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012
Απίστευτο! Τρώει... σφουγγάρια!
Η Kerry Trebilcock, 21 ετών, έχει φάει συνολικά 4000 σφουγγάρια και 100 σαπούνια!!
Πάσχει από μια σπάνια ασθένεια εν ονόματι "pica", η οποία κάνει τους ανθρώπους να τρώνε πράγματα μη φαγώσιμα.
Η Kerry λέει : "Κάποια μέρα θα το καταπολεμήσω και θα μπορώ να κάνω ντους ή να πλύνω τα πιάτα, χωρίς να αισθάνομαι πεινασμένη!"
Η νεαρή κοπέλα βάζει μουστάρδα ή καυτερή σάλτσα στα σφουγγάρια και μερικές φορές τα βουτάει σε τσάι ή ζεστή σοκολάτα, όπως εμείς τα μπισκότα!!
Πάσχει από μια σπάνια ασθένεια εν ονόματι "pica", η οποία κάνει τους ανθρώπους να τρώνε πράγματα μη φαγώσιμα.
Η Kerry λέει : "Κάποια μέρα θα το καταπολεμήσω και θα μπορώ να κάνω ντους ή να πλύνω τα πιάτα, χωρίς να αισθάνομαι πεινασμένη!"
Η νεαρή κοπέλα βάζει μουστάρδα ή καυτερή σάλτσα στα σφουγγάρια και μερικές φορές τα βουτάει σε τσάι ή ζεστή σοκολάτα, όπως εμείς τα μπισκότα!!
Δωρεάν από σήμερα το ΑΙΟΝ !
Απολύτως δωρεάν είναι πλεόν το παιχνίδι ΑΙΟΝ της NCSoft, που ως τώρα απαιτούσε μηνιαία συνδρομή. Μέσα από τη σελίδα της εταιρίας ΕΔΩ μπορείτε να κατεβάσετε το παιχνίδι δωρεάν στον υπολογιστή σας και να εξερευνήσετε μαζί με αμέτρητους άλλους παίκτες έναν τεράστιο κόσμο φαντασίας, δοσμένο μέσα από εκπληκτικά γραφικά.
Η NCSoft, γνωστή προτίστως για ένα άλλο, πολύ προσφιλές στο ελληνικό κοινό παιχνίδι της, το Lineage II, αλλάζει πλέον συστηματικά την πολιτική κοστολόγησής της. Ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων, μικρότερων κατασκευαστών, καταργεί τις μηνιαίες συνδρομές στα παιχνίδια της και αντ' αυτού εγκαθιστά σύστημα μικροπληρωμών - κάτι σαν κατάστημα όπου πουλά εικονικά αντικείμενα ή υπηρεσίες στους παίκτες του παιχνιδιού.
Αδυνατώντας να ανταγωνιστεί τον κολοσσό του είδους των παιχνιδιών MMORPG, το World of Warcraft της Blizzard, η NCSoft ανοίγει τους server της στο ευρύ κοινό και μάλιστα αυξάνει την κερδοφορία της!
Μπορεί να έχασε τα σταθερά της έσοδα από τις συνδρομές, αλλά η δωρεάν διάθεση του παιχνιδιού έχει πολλαπλασιάσει τους παίκτες. Όπως φαίνεται, τα έσοδα από τα μικροποσά που προτίθενται να πληρώσουν οι παίκτες αθροιστικά ξεπερνούν αυτά του μοντέλου μηνιαίας συνδρομής!
Τονίζεται ότι ενώ υπάρχει η δυνατότητα ο παίκτης να αγοράσει κάποια αντικείμενα για να γίνει η... "ζωή" του ευκολότερη, αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση υποχρεωτικό. Μπορεί λοιπόν ο καθένας να απολαύσει το παιχνίδι απολύτως δωρεάν!
Όσκαρ: Ο "Μπόρατ" επιτίθεται!
Ο Sacha Baron Cohen, γνωστός για τους κωμικούς του ρόλους ως "Ali G", "Borat" και "Bruno", δήλωσε από νωρίς ότι στη φετινή τελετή απόδοσης των Βραβείων Όσκαρ θα εμφανιστεί ως η νέα του περσόνα, ένας γραφικός δικτάτορας χώρας της δυτικής Ασίας.
Φοβούμενη το... χοντροκομμένο χιούμορ του ηθοποιού και την πιθανότητα να κουβαλήσει μαζί του μία... καμήλα, η Ακαδημία τον Όσκαρ ανακάλεσε την πρόσκλησή της για το γνωστό κωμικό.
Όχι ότι αυτό θα τον σταματούσε βέβαια! Όχι μόνο εμφανίστηκε, αλλά βρήκε τρόπο να τιμωρήσει και τον "εξυπνάκια" δημοσιογράφο που πήγε να καλύψει την άφιξη του στο κόκκινο χαλί!
Παρακολουθήστε το σπαρταριστό στιγμιότυπο εδώ!
Jean-Claude Juncker: Απαραίτητη η τοποθέτηση ευρωπαίου επιτρόπου στην Ελλάδα ( ! )
Την
τοποθέτηση Επιτρόπου Ανοικοδόμησης στην Αθήνα προτείνει ο πρόεδρος του
Eurogroup, Jean Claude Juncker, σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Die
Welt.
Σκοπός μιας
τέτοιας κίνησης είναι η ανασυγκρότηση της ελληνικής οικονομικής δομής, αφού
σύμφωνα με τον Juncker η
ελληνική κυβέρνηση έχει αποδειχτεί ανίκανη να την προσαρμόσει στα ευρωπαϊκά
πρότυπα. Γι’ αυτό το λόγο κρίνει απαραίτητη την ενεργή συμμετοχή ενός ευρωπαίου
επιτρόπου στη λήψη των σχετικών αποφάσεων.
Διευκρινίζει,
δε, πως δεν επιθυμεί έναν επίτροπο που θα ελέγχει άμεσα τον ελληνικό
προϋπολογισμό, όπως είχε προταθεί νωρίτερα, τον Ιανουάριο.
Είτε σωστή
είτε λανθασμένη, η άποψη του προέδρου του Eurogroup δείχνει πως δεν υπάρχει πια ίχνος
εμπιστοσύνης απέναντι στην Ελλάδα και τη δυνατότητά της να διαχειριστεί την
οικονομική της κρίση με οποιοδήποτε τρόπο.
"Έφυγε" ο Βασίλης Τσιβιλίκας
Την τελευταία του πνοή άφησε σήμερα το πρωί ο Βασίλης Τσιβιλίκας στο νοσοκομείο "Σισμανόγλειο" σε ηλικία 70 ετών, πιθανώς από καρδιακό επεισόδιο, παρά τις σκληρές προσπάθειες των γιατρών και των διασωστών του ΕΚΑΒ.
Γνωστός ηθοποιός με πλούσια καριέρα στο θέατρο, ο Βασίλης Τσιβιλίκας γεννήθηκε το 1942 στη Θεσσαλονίκη. Εμφανίστηκε πρώτη φορά στο θέατρο το 1965 και ασχολήθηκε κυρίως με την επιθεώρηση και την πρόζα. Επίσης εμφανίστηκε συχνά στον κινηματογράφο από την δεκαετία του 70, με πρώτη εμφάνιση στο "Η θεία μου χίπισσα".
Wikileaks και Anonymous αποκαλύπτουν: Αναίσχυντος πόλεμος λάσπης κατά του Ασάνζ!
Την
ύπαρξη μυστικού κατηγορητηρίου για κατασκοπεία κατά του ιδρυτή του
Wikileaks Τζούλιαν Ασάνζ, αλλά, ακόμη περισσότερο, το υπόγειο, βρώμικο
πόλεμο εναντίον του αποκαλύπτουν τα email της ιδιωτικής εταιρείας
πληροφοριών Stratfor τα οποία φέρνει στο φως το Wikileaks.
Το κατηγορητήριο ισχυρίζονται ότι διαθέτουν και ανώτατα στελέχη της Stratfor τα οποία στα δημοσιευμένα email καλούν τους συνομιλητές τους να κρατήσουν τις πληροφορίες εμπιστευτικές.
Στις αρχές του 2011 φαίνεται ότι κλήθηκε από το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης δικαστήριο να ερευνήσει κεκλεισμένων των θυρών και απόρρητα την υπόθεση των τηλεγραφημάτων που διέρρευσαν στο Wikileaks. Ο στρατιώτης Μπράντλεϊ Μάνιγκ, που φέρεται να είναι ο υπεύθυνος της διαρροής, δικάζεται αυτές τις ημέρες σε στρατοδικείο και είναι αντιμέτωπος με ισόβια. Μέχρι σήμερα πάντως δεν έχει αποδειχτεί με πειστικότητα αν ο Μάνινγκ έχει σχέση με το Wikileaks.
Το κατηγορητήριο ισχυρίζονται ότι διαθέτουν και ανώτατα στελέχη της Stratfor τα οποία στα δημοσιευμένα email καλούν τους συνομιλητές τους να κρατήσουν τις πληροφορίες εμπιστευτικές.
Στις αρχές του 2011 φαίνεται ότι κλήθηκε από το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης δικαστήριο να ερευνήσει κεκλεισμένων των θυρών και απόρρητα την υπόθεση των τηλεγραφημάτων που διέρρευσαν στο Wikileaks. Ο στρατιώτης Μπράντλεϊ Μάνιγκ, που φέρεται να είναι ο υπεύθυνος της διαρροής, δικάζεται αυτές τις ημέρες σε στρατοδικείο και είναι αντιμέτωπος με ισόβια. Μέχρι σήμερα πάντως δεν έχει αποδειχτεί με πειστικότητα αν ο Μάνινγκ έχει σχέση με το Wikileaks.
Σε αυτό το κλίμα, τα στελέχη της Stratfor χρησιμοποιούν γλώσσα
ασυνήθιστα προσβλητική, στα όρια του χυδαίου (αναμενόμενη ίσως για
εσωτερικές επικοινωνίες), για να περιγράψουν την κατάσταση. «Ο Ασάνζ θα
είναι ωραία νυφούλα στη φυλακή. Χέ... το τρομοκράτη, θα τρώει γατοτροφές
για πάντα», γράφουν.
Συνδέουν μάλιστα την υπόθεση του Άσανζ με το γεγονός ότι οι αμερικανικές
στρατιωτικές Αρχές δεν έχουν καταφέρει να δέσουν την υπόθεση κατά του
στρατιώτη Μπράντλεϊ Μάνιγκ ο οποίος φέρεται να παρέδωσε στο Wikileaks
εκατοντάδες χιλιάδες διπλωματικά τηλεγραφήματα.
Το υπουργείο Δικαιοσύνης αρνήθηκε να σχολιάσει τις αποκαλύψεις για το απόρρητο κατηγορητήριο που θα μπορούσε να βάλει σε πολύ μεγάλες δικαστικές περιπέτειες τον Ασάνζ. Ο Αυστραλός χάκερ και ακτιβιστής θα μπορούσε να προφυλακιστεί ως μάρτυρας της υπόθεσης, πράγμα το οποίο φοβόταν και ο ίδιος και για το οποίο εξέφραζε ανοιχτά την ανησυχία του.
Βρώμικος πόλεμος
Άλλα email περιγράφουν με την ίδια γλώσσα τις προσπάθειες της αμερικανικής κυβέρνησης να αποδυναμώσει όσο περισσότερο μπορεί το Wikileaks με τους ίδιους τρόπους που χρησιμοποιεί για την Αλ Κάιντα. Αφαιρέστε τη δυνατότητα να έχει το Wikileaks χρήματα, γράφει email, «κυνηγήστε την υποδομή. Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε για να καρφώσουμε και να αποδομήσουμε το Wikileaks είναι τα ίδια που χρησιμοποιούνται για να κατεδαφίσουμε την Αλ Κάιντα».
«Βρείτε έμπιστους και απογοητευμένους συνεργάτες» ζητά άλλο email μη παραλείποντας να τονίσει ότι πρέπει να βρεθούν αρκετά ενοχοποιητικά στοιχεία κατά του Ασάνζ. Η τακτική περιγράφεται με σαφήνεια σε άλλο μήνυμα: «πρώτα χρεοκοπήστε το μαλ..., καταστρέψτε τη ζωή του.»
Ένα άλλο ζήτημα που καλύπτουν τα email είναι οι κατηγορίες για βιασμό με τις οποίες βαρύνεται ο Ασάνζ στη Σουηδία. Ωστόσο, όπως υπογραμμίζεται οι κατηγορίες μπορεί να μην είναι σοβαρές και να είναι απλώς το αποτέλεσμα υπερβολικού ζήλου από τις ενάγουσες. Εξαιτίας της υπόθεσης ο Ασανζ παραμένει εδώ και πάνω από ένα χρόνο σε κατ’οίκον περιορισμό στη Βρετανία.
Τα περίπου πέντε εκατομμύρια email υποκλάπηκαν τον Ιανουάριο από αγνώστους –την ευθύνη ανέλαβε η ομάδα Anonymous– και από τη Δευτέρα δημοσιεύονται στο Wikileaks. Η Stratfor δεν έχει σχολιάσει την υπόθεση η οποία έπληξε την εικόνα της ως έγκυρης πηγής πληροφοριών· άλλωστε και ο ίδιος ο Ασάνζ είπε ότι οι ακριβοπληρωμένες μελέτες τους περιέχουν συχνά ανοιχτές πληροφορίες.
Το υπουργείο Δικαιοσύνης αρνήθηκε να σχολιάσει τις αποκαλύψεις για το απόρρητο κατηγορητήριο που θα μπορούσε να βάλει σε πολύ μεγάλες δικαστικές περιπέτειες τον Ασάνζ. Ο Αυστραλός χάκερ και ακτιβιστής θα μπορούσε να προφυλακιστεί ως μάρτυρας της υπόθεσης, πράγμα το οποίο φοβόταν και ο ίδιος και για το οποίο εξέφραζε ανοιχτά την ανησυχία του.
Βρώμικος πόλεμος
Άλλα email περιγράφουν με την ίδια γλώσσα τις προσπάθειες της αμερικανικής κυβέρνησης να αποδυναμώσει όσο περισσότερο μπορεί το Wikileaks με τους ίδιους τρόπους που χρησιμοποιεί για την Αλ Κάιντα. Αφαιρέστε τη δυνατότητα να έχει το Wikileaks χρήματα, γράφει email, «κυνηγήστε την υποδομή. Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε για να καρφώσουμε και να αποδομήσουμε το Wikileaks είναι τα ίδια που χρησιμοποιούνται για να κατεδαφίσουμε την Αλ Κάιντα».
«Βρείτε έμπιστους και απογοητευμένους συνεργάτες» ζητά άλλο email μη παραλείποντας να τονίσει ότι πρέπει να βρεθούν αρκετά ενοχοποιητικά στοιχεία κατά του Ασάνζ. Η τακτική περιγράφεται με σαφήνεια σε άλλο μήνυμα: «πρώτα χρεοκοπήστε το μαλ..., καταστρέψτε τη ζωή του.»
Ένα άλλο ζήτημα που καλύπτουν τα email είναι οι κατηγορίες για βιασμό με τις οποίες βαρύνεται ο Ασάνζ στη Σουηδία. Ωστόσο, όπως υπογραμμίζεται οι κατηγορίες μπορεί να μην είναι σοβαρές και να είναι απλώς το αποτέλεσμα υπερβολικού ζήλου από τις ενάγουσες. Εξαιτίας της υπόθεσης ο Ασανζ παραμένει εδώ και πάνω από ένα χρόνο σε κατ’οίκον περιορισμό στη Βρετανία.
Τα περίπου πέντε εκατομμύρια email υποκλάπηκαν τον Ιανουάριο από αγνώστους –την ευθύνη ανέλαβε η ομάδα Anonymous– και από τη Δευτέρα δημοσιεύονται στο Wikileaks. Η Stratfor δεν έχει σχολιάσει την υπόθεση η οποία έπληξε την εικόνα της ως έγκυρης πηγής πληροφοριών· άλλωστε και ο ίδιος ο Ασάνζ είπε ότι οι ακριβοπληρωμένες μελέτες τους περιέχουν συχνά ανοιχτές πληροφορίες.
(Πηγή Αναδημοσίευσης ΕΔΩ)
Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012
Γελάτε γιατί...χανόμαστε!!
Το άγχος, η κατάθλιψη, οι μαύρες κι άραχνες σκέψεις έχουν γεμίσει τη ζωή μας τα τελευταία χρόνια... Προσπαθούν να μας κλέψουν τα πάντα... Ας μην τους αφήσουμε να κλέψουν το χαμόγελό μας...
-
Ένας καθηγητής γλωσσολογίας κάνει διάλεξη και μεταξύ άλλων λέει:
Σε πολλές γλώσσες, δύο αρνήσεις μας κάνουν μια κατάφαση. Σε άλλες γλώσσες δύο αρνήσεις δίνουν μια άρνηση. Δεν υπάρχουν όμως γλώσσες που δύο καταφάσεις να δίνουν μια άρνηση.
Οπότε ακούγεται από το ακροατήριο η φωνή ενός βαριεστημένου φοιτητή: Ναι, καλά...
-
Ένας τύπος σε χάλια κατάσταση, με γρατζουνιές στο πρόσωπο και στο λαιμό συναντιέται με ένα φίλο του. Εκείνος ανήσυχος τον ρωτά:
- Τι έπαθες ρε, είσαι καλά;
- Άσε...
- Μα διάολε είσαι χάλια...Πες μου επιτέλους τι έπαθες!
- Άσε... θάψαμε χθες την πεθερά μου!
- Καλά και τι είναι όλες αυτές οι γρατζουνιές;
- Δεν ήθελε.
-
Χριστός: Πέτρο αδερφέ μου έλα να σου πω.
Πέτρος: Τι είναι Δάσκαλε;
Χριστός: x=y²
Πέτρος: Τι είναι αυτό Δάσκαλε;;
Χριστός: Παραβολή.
-
Τρέχει μπροστά η κότα και από πίσω ο κόκορας. Τρέχει η κότα, τρέχει και ο κόκορας.
Τρέχει και σκέφτεται η κότα: Tί να κάνω τώρα;Αν του κάτσω, θα μου βγάλουν οι άλλες το όνομα. Αν του ξεφύγω, θα χάσω την εμπειρία. Τι να κάνω, τι να κάνω; Ας σκοντάψω!
-
Ένας τρελός στο νοσοκομείο μιλάει με έναν συγγενή του:
- Δεν μου λες, το ρολόι σου δουλεύει;
- Βεβαίως, δουλεύει.
- Α, ναι; Και τί δουλειά κάνει;
-
-Τι κάνει νιάου νιάου στη ταράτσα;
-Ο σουβλατζής με την απόχη.
-
Πεθερόπληκτος τύπος και η γυναίκα του έχουν βγει για ψώνια και η γυναίκα λέει:
- Αγάπη μου, αύριο είναι η γιορτή της μητέρας μου. Τι να της αγοράσουμε; Θα της άρεσε καμιά ηλεκτρική συσκευή.
Και ο σύζυγος:
- Τι λες για μια καρέκλα;
-
Πηγαίνει η μικρή Αννούλα για πρώτη φορά στο ζωολογικό κήπο με τη μαμά της. Βλέπει τα παγόνια και ρωτάει:"Μαμά, αφού ακόμα δεν ήρθε η Άνοιξη, γιατί άνθισαν οι κότες;"
-
-Πόσοι χωρισμένοι χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα;
-Κανείς. Ποτέ δεν καταφέρνουν να πάρουν το σπίτι...
-
Είναι δυο χέλια και μαλώνουν. Ξαφνικά μπαίνει στη μέση ένας πρόσκοπος να τα χωρίσει και τον δέρνουν κι αυτόν.
Ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας;
Το ένα χέλι δέρνει το άλλο και τα δυο τον πρόσκοπο.
-
Έγραφε ο Superman σε όλους τους τοίχους:
Ο Batman είναι gay!
Περνάει ο Batman, τo βλέπει και γράφει:
Ο Superman είναι ο ΚΛΑΡΚ ΚΕΝΤ!
-
Πως λέγεται το ποντίκι που πίνει μπύρα;
- Χάμστελ!
-
Έχει έρθει καινούριος καθηγητής στη τάξη του Τοτού και τον σηκώνει να πει το μάθημα.
Γυρνάει σπίτι ο Τοτός, τον ρωτάει ο μπαμπάς του πως ήταν ο καθηγητής τους.
- Πολύ θρήσκος άνθρωπος, λέει ο Τοτός. Να φανταστείς ότι κάθε φορά που απαντούσα κοιτούσε ψηλά και έλεγε: Παναγία μου!
-
Πώς κάνει ένα πρόβατο όταν πνίγεται;
Μπεεεεεεεεϊγουόόόότς.
-
Πάει μια κρύα μέρα ο Μητροπάνος σε ένα περίπτερο και λέει:
- Θα ήθελα ένα νερό και ένα liposan.
- Nερό και ένα liposan; Τί να τα κάνεις;
Και ο Μητροπάνος λέει:
- Τα χείλη μου ξερά και διψασμένα...
Φονικό Τρένο
Ένα μακάβριο τρενάκι στο οποίοι οι επιβάτες θα κατενθουσιάζονται και στη συνέχεια θα πεθαίνουν σκέφτηκε να σχεδιάσει ένας μηχανικός.
Το "Τρενάκι της Ευθανασίας", όπως το αποκαλεί ο Λιθουανός Julijonas Urbonas είναι μια θεωρητική μηχανή η οποία αποσκοπεί στο να παίρνει τη ζωή κάποιου με κομψότητα και ευφορία σύμφωνα με τον δημιουργό της.
Σύμφωνα με την Daily Mail, ο εν λόγω μηχανικός έχει δημιουργήσει μια μακέτα της μακάβριας ιδέας του και τονίζει πως το τρενάκι του θα δίνει την ευκαιρία σε κάθε επιβάτη να βιώσει μια σειρά από μοναδικές εμπειρίες και συναισθήματα μέχρι να χάσει τις αισθήσεις του και να πεθάνει από έλλειψη οξυγόνου στον εγκέφαλο λόγω της ταχύτητας που αναπτύσσει.
Ο Λιθουανός μηχανικός ασχολείται με την αρχιτεκτονική στα πάρκα ψυχαγωγίας από παιδί και περιγράφει τον εαυτό του ως έναν αρχιτέκτονα του οποίου η δουλειά είναι καλλιτεχνική και φιλοσοφική.
"Χάρη στο πάντρεμα της προηγμένης διεπιστημονικής έρευνας στη διαστημική ιατρική, τη μηχανολογία, και τις υλικές τεχνολογίες καθώς επίσης και τη βαρύτητα, το μοιραίο ταξίδι γίνεται ευχάριστο, κομψό και αποκτά νόημα", δηλώνει ο ίδιος.
Μάλιστα το χαρακτηρίζει ως το απόλυτο τρενάκι καθώς το ανθρώπινο σώμα ξεπερνά τα όριά του.
Η εν λόγω ιδέα του έχει εγείρει αντιδράσεις καθώς όπως τονίζει μια οργάνωση κατά της ευθανασίας, η ανθρώπινη ζωή δεν μπορεί ποτέ να "αφαιρεθεί" κομψά και με ευφορία όπως ισχυρίζεται ο εν λόγω μηχανικός και πως τα τελευταία συναισθήματα δεν θα είναι ευχάριστα καθώς οι επιβάτες θα νιώσουν τον τρόμο και θα ζαλιστούν μέχρι θανάτου.
"Η ευθανασία παραμένει παράνομη γιατί εάν ήταν νόμιμη θα μπορούσε εύκολα ο οποιοσδήποτε να την καταχραστεί" τονίζει μέλος της οργάνωσης, ελπίζοντας πως η εν λόγω μέθοδος δεν θα γίνει ποτέ νόμιμη.
Εδώ ο κόσμος καίγεται και ο Σόιμπλε... παίζει sudoku!
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της 27ης Φεβρουαρίου στη Γερμανική βουλή, οι κάμερες συνέλαβαν μια σκηνή που από μόνη της λέει πολλά.
Ενώ στο βήμα βρισκόταν η κα Μέρκελ και μιλούσε για την κρίσιμη ψηφοφορία που αφορά τη... μοίρα της Ελλάδας, ο κύριος Σόιμπλε έπαιζε... sudoku στο ipad του, δείχνοντας πόσο πολύ τον καίει τόσο η Μέρκελ, όσο και η Ελλάδα...
Βέλγος πολιτικός ξεμπροστιάζει τη Γερμανία - προβλέπει όμως ελληνικό εμφύλιο!
Δριμύ κατηγορώ εναντίον της Γερμανίας εξαπολύει ο αντιπρόεδρος της
Βελγικής Γερουσίας, Αρμάν ντε Ντεκέρ τονίζοντας ότι τα όσα επιβάλλονται
στην χώρα μας ταπεινώνουν τους Έλληνες, βυθίζοντάς τους στην απόγνωση
και την ύφεση, ενώ δεν παραλείπει να θυμίσει ότι η Γερμανία μπορεί είναι
ιδιαιτέρως επιθετική απέναντι στην Ελλάδα, αλλά είναι επίσης εκείνη που
της πούλησε πέντε προβληματικά υποβρύχια.
«Οι όροι που επιβάλλονται ταπεινώνουν βαθύτατα τους Έλληνες και τους
βυθίζουν στην ύφεση, τον πόνο και την απελπισία» λέει σε συνέντευξή του
στο βελγικό εβδομαδιαίο περιοδικό Vif ο Αρμάν ντε Ντεκέρ, μέλος του
Μεταρρυθμιστικού Κινήματος (MR), εξαπολύοντας επίθεση στην Γερμανία, που
είναι όπως σημειώνει, ο ιθύνων νους πίσω από τα πολύ σκληρά μέτρα.«Η Γερμανία είναι επίσης η χώρα που τα τελευταία τρία χρόνια έχει πουλήσει πέντε ελαττωματικά υποβρύχια στην Ελλάδα» υπογραμμίζει- χωρίς να μασά το λόγια του- ο Ντεκέρ, συμπληρώνοντας ότι η ΕΕ θα μπορούσε να συνδράμει στο να αποφευχθεί αυτή η «άχρηστη» όπως τη χαρακτηρίζει δαπάνη, παρέχοντας εγγυήσεις για την προστασία της χώρας, έτσι ώστε να καθησυχαστούν οι Έλληνες που έχουν εμμονή με την τουρκική απειλή, αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Το πιο απίστευτο απ' όλα είναι ότι οι Γερμανοί εξακολουθούν να ασκούν πίεση στην Ελλάδα, να την ταπεινώνουν και να καταστρέφουν την οικονομία της. Είναι απαράδεκτο» λέει ο Βέλγος πολιτικός, τονίζοντας: «όλοι ξέρουμε τι υπέστη η Ελλάδα από την Γερμανία κατά τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο… Το γεγονός ότι οι Γερμανοί που άφησαν τερατώδη μνημεία στην Ελλάδα κατά τον Β΄ Παγκόσμιο φέρονται τόσο εγωιστικά, με απογοητεύει πολύ. Οι Έλληνες γνωρίζουν ότι η διαχείριση (της χώρας) υπήρξε απίστευτη, γνωρίζουν τους υπεύθυνους που τους έφεραν σ' αυτή την κατάσταση. Αυτό όμως δεν είναι λόγος για να τους εξολοθρεύσουμε μέχρι τον τελευταίο» δηλώνει ο Ντεκέρ, κατακρίνοντας επίσης όσα λέγονται περί εξόδου από την ευρωζώνη, υποστηρίζοντας ότι κάτι τέτοιο θα οδηγούσε στην διάλυση της ΕΕ και θα ισοδυναμούσε με «αυτοκτονία» για την γερμανική οικονομία.
Τέλος, ο Βέλγος πολιτικός, εκτιμά ότι ακόμη και με τις εγγυήσεις που ζητήθηκαν από τους αρχηγούς ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο την επομένη των εκλογών και ότι κατά την γνώμη του, έτσι όπως οδεύουν τα πράγματα, η χώρα μας βρίσκεται στα πρόθυρα εμφυλίου.
(Πηγή Αναδημοσίευσης: ethnos.gr)
Η Ελληνική Οικογένεια... όπως είναι στ' αλήθεια!
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ
είναι μια πολύ αγαπημένη οικογένεια. Είναι ο αγαπημένος μου μπαμπάς,
η αγαπημένη μου μαμά, ο αγαπημένος μου αδελφός και στον κάτω όροφο
η αγαπημένη μου γιαγιά και ο αγαπημένος μου παππούς.
Τον αγαπημένο μου μπαμπά δεν τον βλέπω ποτέ, γιατί φεύγει το πρωί
για τη δουλειά και γυρίζει τα μεσάνυχτα. Δηλαδή κανονικά γυρίζει
στις 7.00 μ. μ., αλλά κάνει και πέντε ώρες γύρω - γύρω το τετράγωνο
μέχρι να βρει να παρκάρει.
Κι όταν έρχεται δεν είναι και πολύ χαρούμενος και καθόλου δεν
μοιάζει με τους μπαμπάδες των διαφημίσεων που μπαίνουν μέσα με
δωράκια και σοκολάτες και τα παιδιά πηδάνε στην αγκαλιά του κι αυτός
γελάει και τα στριφογυρίζει ψηλά.
Εμάς λέει: «Άι σιχτίρι, το κωλοκράτος μου μέσα!!» και βροντάει τα
κλειδιά στο συρτάρι.
Την αγαπημένη μου μαμά δεν τη βλέπω επίσης, γιατί κι αυτή δουλεύει
αλλά έρχεται σπίτι με το λεωφορείο.
Και μετά πλένει, σιδερώνει, σφουγγαρίζει, μαγειρεύει και βρίζει τον
μπαμπά που δεν πήρε τυρί τριμμένο από το σούπερ μάρκετ. Και δεν
μοιάζει καθόλου με τις μαμάδες των διαφημίσεων, γιατί δεν μαγειρεύει
βαμμένη ούτε με ψηλοτάκουνα.
Κι όταν λερώσουμε το μπλουζάκι με σοκολάτες δεν γελάει χαρούμενη
που έχει το σωστό απορρυπαντικό, αλλά μας λέει: «Ε, βέβαια. Άμα έχετε
τη δουλάρα!! Άντε βγάλτο, τελείωνε, ΤΕΛΕΙΩΝΕ λέμε, την τύχη μου που
στραβώθηκα και τον παντρεύτηκα!!».
Τον αγαπημένο μου αδελφό δεν τον βλέπω ποτέ, γιατί λείπουμε κι οι
δυο στο σχολείο και μετά εκείνος πηγαίνει φροντιστήριο και μετά
κλείνεται στο δωμάτιό του και μετά ανοίγει το κομπιούτερ του και μετά
ψάχνει γυμνές κυρίες και μετά τις βρίσκει και μετά χαίρεται.
Ο μπαμπάς μου, η μαμά μου, ο αδελφός μου κι εγώ είμαστε μια πολύ
αγαπημένη οικογένεια και κάθε Κυριακή μεσημέρι κάνουμε ένα πολύ
αγαπημένο οικογενειακό τραπέζι κι εκεί έχουμε όλο τον χρόνο να
τσακωθούμε μεταξύ μας.
Ο μπαμπάς μαλώνει τον αδελφό μου που δεν διαβάζει αρκετά και μετά
μαλώνει εμένα που δεν τα τρώω τα παντζάρια.
Και μετά η μαμά μαλώνει τον μπαμπά μου γιατί μας μαλώνει, γιατί
είναι «αντιπαιδαγωγικό» λέει.
Και μετά η μαμά μου μαλώνει τον αδελφό μου που πετάει τα μποξεράκια
του στη μοκέτα κι έχει και τη μέση της και μετά μαλώνει εμένα που
θέλω να μου πάρουνε κινητό.
Και μου λέει: «Έκανε κι η μύγα κώλο και ζητάει κινητό».
Κι εγώ της λέω: «Η Ευαγγελία γιατί έχει κινητό που είναι και 27
μέρες μικρότερη;».
Κι η μαμά μου μού λέει: «Δεν με νοιάζει τι κάνει η Ευαγγελία, εμένα
με νοιάζει τι κάνει το δικό μου το παιδί».
Και φωνάζει και ο μπαμπάς τής λέει: «Τώρα που ουρλιάζεις εσύ, δεν
είναι αντιπαιδαγωγικό;»
Κι η μαμά τού λέει: «Δεν ουρλιάζω, συζήτηση κάνουμε».
Κι ο μπαμπάς μου της λέει: «Ναι, έχεις δίκιο. Μπορεί στο ισόγειο να
μη σ' άκουσαν!».
Κι η μαμά του λέει: «Έχε χάρη που είναι τα παιδιά, αλλιώς θα σου
΄λεγα τώρα!». Και δεν του λέει.
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μιλάει για πολλή ώρα.
Κι ακούγονται μόνο τα πιρούνια, τα μαχαίρια κι ο αδελφός μου που
κάνει κλάπα κλούπα με τη γλώσσα του.
Κι η μαμά τού λέει: «Δεν μπορείς να φας σαν άνθρωπος;»
Κι ο αδελφός μου της λέει: «Σαν άνθρωπος τρώω».
Κι η μαμά μου του λέει: «Θα σε καλέσουνε σε κάνα σπίτι, ρεζίλι θα γίνουμε».
Κι ο μπαμπάς μου της λέει: «Μπορείς να σταματήσεις μία στιγμή, ΜΙΑ,
Μ-Ι-Α, αυτό το μπουρ μπουρ μπουρ, μες στ΄ αυτί μου;;.
Έλεος δηλαδή, ΕΛΕΟΣ, Ε-Λ-Ε-Ο-Σ!».
Κι η μαμά μου λέει: «Δεν φτάνει που έχω γίνει χίλια κομμάτια να σας
υπηρετώ όλους εδώ μέσα, μια καλή κουβέντα να ακούσω,
ΜΙΑ, Μ-Ι-Α».
Κι ο μπαμπάς μου της λέει: «Έριξες πολύ αλάτι, λύσσα το ΄κανες».
Κι η μαμά τού λέει: «Ορίστε, εκεί που μας χρωστάγανε, μας πήραν και το βόδι».
Κι εγώ ρωτάω: «Πότε είχαμε βόδι και μας το πήρανε;».
Κι ο αδελφός μου μού λέει: «Είσαι μαλακισμένο».
Κι εγώ βάζω τα κλάματα και λέω: «Με λέει μαλακισμένο».
Κι ο μπαμπάς μου του λέει: «Μη λες την αδελφή σου μαλακισμένο».
Κι ο αδελφός μου λέει: «Αφού είναι!»
Κι η μαμά μου λέει: «Δεν θέλω να ακούω τέτοιες λέξεις εδώ μέσα!».
Κι ο αδελφός μου της λέει: «Όταν τις λέει ο μπαμπάς είναι καλά;».
Κι η μαμά μου λέει στον μπαμπά μου: «Ορίστε, είδες το παράδειγμα που
δίνεις στα ίδια σου τα παιδιά».
Κι ο μπαμπάς μου λέει: «Μια μπουκιά δεν μπορούμε να φαρμακώσουμε
σ΄αυτό το σπίτι, ΜΙΑ, Μ-Ι-Α».
Κι η μαμά μου του λέει: «Τι μπουκιά, εσύ δεν είπες είναι λύσσα; Κι
άμα δεν σΒ΄ αρέσει, να πας να σου μαγειρεύει η Βιβή».
Κι εγώ λέω: «Ποια είναι η Βιβή».
Κι η μαμά λέει: «Ποια είναι η Βιβή, Μανώλη;
Πες στο παιδί σου, στο σπλάχνο σου, στην κόρη σου ποια είναι η Βιβή, Μανώλη».
Κι ο πατέρας μου λέει: «Η κυρία Βιβή είναι μια εξαίρετη συνάδελφος
κι η μάνα σας είναι μια τρελή γυναίκα».
Κι η μαμά λέει: «Γι΄ αυτό γυρίζουμε μεσάνυχτα, Μανώλη; Επειδή η Βιβή
είναι μια εξαίρετη συνάδελφος, Μανώλη;».
Κι ο μπαμπάς λέει: «Γυρίζουμε μεσάνυχτα, διότι τα μεσάνυχτα
βρίσκουμε να παρκάρουμε. Άντε να δούμε πού θα φτάσει ο πληθωρισμός
πια».
Κι η μαμά μου του λέει: «Έχε χάρη που είναι τα παιδιά, αλλιώς σου ΄λεγα εγώ».
Κι ο μπαμπάς της λέει: «Τι θα μου ΄λεγες εσύ;».
Κι η μαμά του λέει: «Το δισάκι μου στον ώμο, για τον δρόμο, για τον
δρόμο, αυτό θα σου ΄λεγα εγώ».
Κι εγώ λέω: «Έγιν΄ η βροχή χαλάζι, δεν με νοιάζει, δεν με νοιάζει ει
ει ει ει ».
Κι ο μπαμπάς κι η μαμά μού λένε: «ΣΤΑΜΑΤΑ!!!» και σταματάω.
ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΠΑΛΙ μια σιωπή, ντράγκα ντούγκα τα πιρούνια.
Κι ο αδελφός μου λέει: «Έφαγα, πάω μέσα».
Κι ο μπαμπάς μου του λέει: «Δεν έχει να πας πουθενά. Τώρα τρώμε όλοι
μαζί σαν οικογένεια».
Κι η μαμά μου του λέει: «Έχει δίκιο ο πατέρας σου, να κάτσεις εκεί
που κάθεσαι».
Και καθόμαστε όλοι εκεί που καθόμαστε.
Έλενα Ακρίτα
Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012
Οι πιγκουίνοι επαναστατούν για λίγη προσοχή!!
Στον ζωολογικό κήπο του Εδιμβούργου έχουν φτάσει δύο γιγαντιαία πάντα, τα οποία έχουν γίνει το κέντρο του ενδιαφέροντος με εκατοντάδες επισκέπτες να συνωστίζονται καθημερινά έξω από τα κλουβιά τους για να τα θαυμάσουν.
Αυτό έχει κάνει τους γείτονες πιγκουίνους να ζηλέψουν τη κινητικότητα που υπάρχει με αποτέλεσμα να πετούν μπάλες από... ακαθαρσίες στους επισκέπτες!
Μάλιστα όπως ανέφερε το BBC, οι πιγκουίνοι υποφέρουν
από "μονόχρωμη ζήλια" και έτσι ξεσπούν στους ανυποψίαστους
λάτρεις των πάντα.
"Ήμασταν στην ουρά για να δούμε τα πάντα όταν ένας άνδρας μπροστά μας φώναξε καθώς ξαφνιάστηκε όταν τον βομβάρδισε ένας πιγκουίνος με ακαθαρσίες", είπε ένας επισκέπτης.
"Ήταν πραγματικά αηδιαστικό", πρόσθεσε ο 41χρονος.
"Οι πιγκουίνοι είναι εξαιρετικά περίεργα πλάσματα και έχουν δείξει ενδιαφέρον με την άφιξη των πάντα", όπως σημειώνει ο Γκάρι Γουίλσον, διευθυντής του ζωολογικού κήπου.
Μάλιστα σημειώνει με χιούμορ πως παραδόξως έχουν καλό στόχο!
Αν και οι περισσότεροι επισκέπτες έχουν πάρει στη πλάκα την...βρωμερή επίθεση από τους πιγκουίνους ωστόσο η διεύθυνση σκοπεύει να τοποθετήσει προστατευτικά!!
Τα Βραβεία Όσκαρ 2012
Vs
Σάρωσε το The Artist και το Hugo, επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις!
1. Καλύτερης ταινίας:
The Artist
2. Α' Ανδρικός Ρόλος:
Jean Dujardin (The Artist)
3. Β' Ανδρικού Ρόλου:
Christopher Plummer (Beginners)
4. Α' Γυναικείου Ρόλου:
Meryl Streep (The Iron Lady)
5. Β' Γυναικείου Ρόλου:
Octavia Spencer (The Help)
6. Κινουμένου Σχεδίου:
Rango
7. Κινηματογράφησης:
Hugo
8. Καλλιτεχνικής επιμέλειας:
Hugo
9. Ενδυματολογίας:
The Artist
10. Σκηνοθεσίας:
The Artist
11. Ντοκυμαντέρ:
Undefeated
12. Ντοκυμαντέρ μικρού μήκους:
Saving Face
13. Μοντάζ:
The Girl With The Dragon Tattoo
14. Ξενόγλωσσης Ταινίας:
Iran, "A Separation"
15. Make Up:
The Iron Lady
16. Soundtrack:
The Artist
17. Τραγουδιού:
The Fantastic Flying Books Of Mr. Lessmore
18. Μικρού Μήκους:
The Shore
19. Ηχητικού Μοντάζ:
Hugo
20. Ηχητικού Μιξάζ:
Hugo
21. Ειδικών Εφέ:
Hugo
22. Διασκευασμένου Σεναρίου:
The Descendants
23. Πρωτότυπου Σεναρίου:
Midnight In Paris
Ελάτε να σώσουμε τη χώρα....ψωνίζοντας!
Ολόκληρο το περιβόητο ΕΣΠΑ που υποτίθεται ότι θα αναζωογονούσε τη χώρα, είναι 18 δισεκατομμύρια για τέσσερα χρόνια.Αντιλαμβανόμαστε τι σημαίνει η είσοδος 12 δις ευρώ τον χρόνο στην κατάσταση που βρισκόμαστε σήμερα; Τι σημαίνει σε επενδύσεις, σε νέες θέσεις εργασίας;
Σε πολύπλοκα προβλήματα λοιπόν, χρειάζονται απλές λύσεις.
Σε πολύπλοκα προβλήματα λοιπόν, χρειάζονται απλές λύσεις.
Στροφή στο ελληνικό τρόφιμο, στο ελληνικό ποτό, στροφή στον Έλληνα παραγωγό.
Και σιγά-σιγά, στροφή στο ελληνικό ρούχο και το ελληνικό παπούτσι.
Και σιγά-σιγά, στροφή στο ελληνικό ρούχο και το ελληνικό παπούτσι.
Μην παρασύρεστε από τα πολυδιαφημισμένα ξένα προϊόντα, μη θεωρείτε μόδα την κατανάλωση τους.
Οι πολυεθνικές του τροφίμου, του ποτού, του ρούχου, της συσκευής, μας έκαναν να τρώμε πλαστικά σαν Αμερικάνοι, να ντυνόμαστε σαν Βρεττανοί ή Ιταλοί, να πίνουμε σαν Γάλλοι, να γίνουμε γκατζετάκηδες σαν Γιαπωνέζοι.
Η ματιά μας πρέπει να είναι ανοικτή στον κόσμο, αλλά όχι ως το σημείο να περιφρονήσουμε τους εαυτούς μας και να υιοθετήσουμε συμπεριφορές συλλογικής καταστροφής μας.
Και μην ξεχνάτε το απόλυτο μποϊκοτάζ στα γερμανικά προϊόντα. Αν μας ακολουθήσει η Πορτογαλία, η Ισπανία, η Ιταλία, θα χάσουν τη μεγάλη αγορά του Νότου από την αλαζονεία και τον άκρατο σωβινισμό τους. Θα ξεχάσουν το σχέδιο οικονομικής κατάληψης της Ευρώπης και θα αλλάξουν τροπάριο.
Βιβλιοπρόταση: Ο Θόλος
O
«Θόλος»
(“Under the Dome” στο πρωτότυπο) είναι ένα από τα πιο
πρόσφατα βιβλία του γνωστού και μη εξαιρετέου Stephen King, και η έκδοσή του στα ελληνικά τυγχάνει
να είναι το χιλιοστό εκδοθέν βιβλίο των εκδόσεων Bell.
Όπως αναφέρει ο συγγραφέας , ο «Θόλος» είναι μια ανθρωποκεντρική
νουβέλα που παρουσιάζει τη συμπεριφορά των κατοίκων μίας μικρής πόλης των
Ηνωμένων Πολιτειών όταν μια ωραία πρωία εμφανίζεται γύρω της από το πουθενά ένας
αδιαπέραστος, διάφανος θόλος.
Οι κάτοικοι, αποκομμένοι από την επιρροή του υπόλοιπου
κόσμου, σύντομα αρχίζουν να καταλαβαίνουν πως οι κανόνες με τους οποίους είχαν
μάθει να ζουν μια ολόκληρη ζωή έχουν αλλάξει άρδην, και πως στο νέο μικρόκοσμό τους
η ισορροπία των δυνάμεων έχει αλλάξει άρδην.
Μέσα σε μια καταιγίδα δυνατής μυθιστοριογραφίας, σκληρά
κριτικών πολιτικών παραλληλισμών και του γνωστού του μαύρου χιούμορ, ο Κινγκ
συνθέτει ένα κυνικό πορτρέτο της ανθρώπινης φύσης, όταν όλοι οι επίκτητοι
κανόνες που έχει επιβάλει η κοινωνία δίνουν τη θέση τους στον αρχέγονο νόμο του
ισχυρότερου.
Word Lens: όταν η μετάφραση θυμίζει εικονική πραγματικότητα!
Τα τελευταία χρόνια τα τηλέφωνα νέας γενιάς γίνονται σιγά σιγά μέρος της καθημερινότητάς μας. Μπορούμε από οπουδήποτε και όποια στιγμή θέλουμε να κάνουμε πράγματα που 10 μόλις χρόνια πριν ανήκαν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. Οι εταιρείες λογισμικού για κινητά τηλέφωνα πλέον πληθαίνουν συνεχώς, και η συγκεκριμένη αγορά μόνο κορεσμένη δεν δείχνει, δημιουργώντας συνεχώς νέες ευκαιρίες.
Κάθε μέρα λοιπόν βρισκόμαστε μπροστά σε νέες, θαυμαστές εφαρμογές που κάνουν όλο και πιο απίστευτα πράγματα! Μια από αυτές είναι και η Word Lens - o φακός των λέξεων. Αρκεί να στρέψει κανείς το φακό της φωτογραφικής μηχανής του κινητού τηλεφώνου του σε κάποιο κείμενο, κι αυτό αυτόματα εμφανίζεται στην οθόνη του τηλεφώνου μεταφρασμένο!
Προς το παρόν η εφαρμογή υποστηρίζει μόνο τα ισπανικά και τα αγγλικά, αλλά νέα πακέτα γλωσσών ετοιμαζονται ήδη πυρετωδώς. Η εφαρμογή διατίθεται δωρεάν, τα πακέτα γλωσσών όμως πρέπει τα αγοράσει κανείς πριν τα χρησιμοποιήσει, στην απόλυτα προσιτή τιμή των 4.99 $, δηλαδή μόνο 3,75 ευρώ!
Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012
Μαθαίνεις - Χόρχε Λουίς Μπόρχες
"Μετά από λίγο μαθαίνεις την ανεπαίσθητη διαφορά ανάμεσα στο να κρατάς το χέρι και να αλυσοδένεις μια ψυχή...
Και να μαθαίνεις πως Αγάπη δε σημαίνει στηρίζομαι.
Και συντροφικότητα δε σημαίνει ασφάλεια.
Και αρχίζεις να μαθαίνεις πως τα φιλιά δεν είναι συμβόλαια και τα δώρα δεν είναι υποσχέσεις.
Και αρχίζεις να δέχεσαι τις ήττες σου με το κεφάλι ψηλά και τα μάτια ορθάνοιχτα.
Με τη χάρη μιας γυναίκας και όχι με τη θλίψη ενός παιδιού.
Και μαθαίνεις να φτιάχνεις όλους τους δρόμους σου στο Σήμερα, γιατί το έδαφος του Αύριο είναι πολύ ανασφαλές για σχέδια.
Και τα όνειρα πάντα βρίσκουν τον τρόπο να γκρεμίζονται στη μέση της διαδρομής.
Μετά από λίγο καιρό μαθαίνεις πως ακόμα κι η ζέστη του ήλιου μπορεί να σου κάνει κακό.
Έτσι φτιάχνεις τον κήπο σου εσύ αντί να περιμένεις κάποιον να σου φέρει λουλούδια .
Και μαθαίνεις ότι, αλήθεια, μπορείς ν'αντέξεις.
Και ότι, αλήθεια, έχεις δύναμη.
Και ότι, αλήθεια, αξίζεις.
Και μαθαίνεις, μαθαίνεις....
Με κάθε αντίο μαθαίνεις...."
Χόρχε Λουίς Μπόρχες
Το καμηλό παλτό - Μια ιστορία για τους "νεόπτωχους"
"Η κυρία στεκόταν όρθια έξω από έναν μεγάλο φούρνο στην Κηφισιά. Ήταν ντυμένη απλά αλλά καλόγουστα και φαινόταν σαν να περίμενε κάποιον. Προσπερνώντας, την άκουσα να μου ψιθυρίζει: «Συγγνώμη, πεινάμε». Σταμάτησα κατάπληκτος, βέβαιος πως δεν είχα ακούσει καλά. Όμως η κυρία, με χαμηλωμένο βλέμμα, επανέλαβε τη φράση.
Μπήκα βιαστικός στον φούρνο, αγόρασα, έκανα ψιλά και, φεύγοντας, της έβαλα στο χέρι ένα μικρό χαρτονόμισμα. Δεν μου πήγε να δώσω κέρμα. Πρόσεξα το χέρι. Ήταν περιποιημένο. Το ψιθυριστό «ευχαριστώ» σχεδόν δεν ακούστηκε.
Το συναπάντημα αυτό με συγκλόνισε σαν γροθιά στο στομάχι. Σίγουρα κάθε φτώχεια είναι οδυνηρή, αλλά η φτώχεια του νεόπτωχου αξιοπρεπούς αστού είναι πιο σκληρή. Δεν έχει μάθει την ένδεια, ζούσε μια καλή ζωή, και ξαφνικά τα χάνει όλα. Ο άλλος, που ζει χρόνια στη φτώχεια, έχει ξεδιπλώσει στρατηγικές και άμυνες τις οποίες ο νεόπτωχος δεν υποψιάζεται καν.
Και ξαφνικά ο νους μου πήγε πολλά χρόνια πίσω. Στο τέλος της φοιτητικής μου ζωής στη Γερμανία συνεργάστηκα σε μια ταινία και είχα κερδίσει αρκετά. Από τα κέρδη μου είχα αγοράσει ένα μεγαλοπρεπές καμηλό παλτό.
Γύρισα στην Ελλάδα, βρέθηκα μέσα σε μία οικογενειακή θύελλα - με αποτέλεσμα, ενώ υπηρετώ τη θητεία μου, να πρέπει ταυτόχρονα να κερδίσω τα προς το ζην. Όχι μόνο για μένα αλλά και για τη μητέρα μου.
Πέρασα δύσκολα εκείνο τον χειμώνα και συχνά κοιμήθηκα νηστικός. Όταν δεν ήμουν υπηρεσία, φορούσα πολιτικά και χτυπούσα πόρτες για δουλειά. Έκανα τα πάντα: μεταφράσεις, μαθήματα, κείμενα, αλληλογραφία.
Θυμάμαι τι ζημιά μου είχε κάνει το καμηλό παλτό. «Μα, τι ανάγκη έχεις εσύ;» ο ένας, «Α, θα παίρνεις ακριβά!» ο άλλος. Μέχρι που βρήκα να το πουλήσω και ησύχασα. Μαζί με όσα ξεπουλήσαμε τότε -χαλιά, σερβίτσια, κοσμήματα- έφυγε κι αυτό.
Προσέξτε λοιπόν: η νέα φτώχεια φοράει συχνά καμηλό παλτό. Και ξεγελάει. Αφήστε που κρύβεται διότι ντρέπεται. Δεν έχει το θάρρος της ανάγκης της.
Αναζητήστε την εκεί που δεν την περιμένετε. Δεν ζητιανεύει στις γωνίες, ούτε απαιτεί
φανερά. Αλλά, ψάχνοντας, θα μάθετε για την οικογένεια του απολυμένου πενηντάρη στελέχους που στερείται, που κρυώνει γιατί δεν μπορεί να πληρώσει θέρμανση, που δεν έχει για το χαράτσι και κινδυνεύει να μείνει χωρίς ρεύμα. Κι αν μπορείτε, βοηθήστε. Διακριτικά."
Δια στόματος Νίκου Δήμου
Αστυνομικός των ΜΑΤ δεν άντεξε την πίεση - αυτοκτόνησε εν ώρα υπηρεσίας.
Με το υπηρεσιακό του περίστροφο έδωσε τέλος στη ζωή του λίγο
μετά το μεσημέρι της Τετάρτης αστυνομικός που υπηρετούσε στα ΜΑΤ
Θεσσαλονίκης.
Το περιστατικό έχει συγκλονίσει τους συναδέλφους του οι οποίοι τον βρήκαν νεκρό να κείτεται σε λίμνη αίματος και μάλιστα μέσα στο κτίριο της οδού Κατσιμίδη στο κέντρο της πόλης.
Ο 30χρονος αυτόχειρας πυροβολήθηκε στο αυτί και η σφαίρα διαπέρασε το κεφάλι του.Στο σημείο έσπευσε ιατροδικαστής.
Από τη νεκροψία προκύπτει ότι έβαλε το όπλο στο στόμα και πάτησε τη σκανδάλη. Στη γεμιστήρα δεν βρέθηκε καμία σφαίρα. Γεγονός που αποδεικνύει ότι είχε προσχεδιάσει την πράξη του. Ο 30χρονος υπηρετούσε μόνιμα ως σκοπός. Η βάρδιά του έληξε στις 14:00. Τον βρήκε δύο ώρες αργότερα ο φίλος του στις 16:00.
Σε λίγο καιρό θα παντρευόταν. Σύμφωνα με τους συναδέλφους του ήταν ένα παιδί ηπίων τόνων.
Σε ένα σημείωμα που έγραψε λίγο πριν δώσει τέλος στη ζωή του εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν στην αυτοκτονία ο 30χρονος αστυνομικός των ΜΑΤ.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας ο αστυνομικός είχε ζητήσει μετάθεση λόγω σοβαρού προβλήματος που αντιμετώπιζε στο πόδι του, ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστό αν οι λόγοι που τον οδήγησαν στην αυτοκτονία είναι υπηρεσιακοί ή προσωπικοί.
Περισσότερα θα προκύψουν μετά την νεκροψία που θα διενεργηθεί αύριο.
(ΠΗΓΗ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΕΔΩ)
Το περιστατικό έχει συγκλονίσει τους συναδέλφους του οι οποίοι τον βρήκαν νεκρό να κείτεται σε λίμνη αίματος και μάλιστα μέσα στο κτίριο της οδού Κατσιμίδη στο κέντρο της πόλης.
Ο 30χρονος αυτόχειρας πυροβολήθηκε στο αυτί και η σφαίρα διαπέρασε το κεφάλι του.Στο σημείο έσπευσε ιατροδικαστής.
Από τη νεκροψία προκύπτει ότι έβαλε το όπλο στο στόμα και πάτησε τη σκανδάλη. Στη γεμιστήρα δεν βρέθηκε καμία σφαίρα. Γεγονός που αποδεικνύει ότι είχε προσχεδιάσει την πράξη του. Ο 30χρονος υπηρετούσε μόνιμα ως σκοπός. Η βάρδιά του έληξε στις 14:00. Τον βρήκε δύο ώρες αργότερα ο φίλος του στις 16:00.
Σε λίγο καιρό θα παντρευόταν. Σύμφωνα με τους συναδέλφους του ήταν ένα παιδί ηπίων τόνων.
Σε ένα σημείωμα που έγραψε λίγο πριν δώσει τέλος στη ζωή του εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν στην αυτοκτονία ο 30χρονος αστυνομικός των ΜΑΤ.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας ο αστυνομικός είχε ζητήσει μετάθεση λόγω σοβαρού προβλήματος που αντιμετώπιζε στο πόδι του, ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστό αν οι λόγοι που τον οδήγησαν στην αυτοκτονία είναι υπηρεσιακοί ή προσωπικοί.
Περισσότερα θα προκύψουν μετά την νεκροψία που θα διενεργηθεί αύριο.
(ΠΗΓΗ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΕΔΩ)
Το ΣΔΟΕ εισβάλλει στο "Άγιον" Όρος
Την Πέμπτη το πρωί, οι άνδρες του ΣΔΟΕ μπήκαν στο Άγιον Όρος για να ελέγξουν δύο έργα που έγιναν τα τελευταία χρόνια, συνολικής αξίας 5 εκατ. ευρώ, στις Μονές Σίμωνος Πέτρας και Παντοκράτορος.Είναι η πρώτη φορά που γίνεται έλεγχος στα μοναστήρια της Αθωνικής Πολιτείας, κάτι πουδεν έμεινε ασχολίαστο από τους Αγιορείτες μοναχούς, οι οποίοι αρχικά αρνήθηκαν να συνεργαστούν.
Επί αρκετές ώρες, οι ελεγκτές έκαναν φύλλο και φτερό τα τιμολόγια που υπήρχαν, προκειμένου να δικαιολογηθούν τα χρήματα που δαπανήθηκαν για την ανέγερση μιας τετραώροφης αποθήκης και για τα έργα αναστύλωσης της Μονής Παντοκράτορος.
Τα μοναστήρια του Άγιου Όρους διεκδικούν 60 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ για έργα αναστύλωσης και διαφύλαξης της πολιτισμικής τους κληρονομιάςκαι ήδη έχουν απορροφήσει 20 εκατ. ευρώ.
Το τελευταίο διάστημα, οι αιτήσεις για μελέτες "πέφτουν βροχή" στις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του ΚΕΔΑΚ, προκειμένου να εξασφαλίσουν και να πάρουν τα υπόλοιπα 40 εκατ. ευρώ πριν από το 2013, που λήγει το ΕΣΠΑ.
"Το ίδιο ακριβώς είχαν κάνει και με το Γ΄ΚΠΣ. Την τελευταία χρονιά απορρόφησαν και το τελευταίο ευρώ", μας είπε υπάλληλος των υπηρεσιών που ελέγχουν τις μελέτες των μοναστηριών του Αγίου Όρους.
Πάνω σε μια χαράδρα χτίζεται μια από τις μεγαλύτερες αποθήκες του Αγίου Όρους.
Ο ηγούμενος και οι μοναχοί της Μονής Σίμωνος Πέτρας επιθυμούν την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου, το οποίο, για να χτιστεί, χρειάστηκε να απορροφηθούν κονδύλια τόσο από το Γ' ΚΠΣ όσο και από το ΕΣΠΑ, αξίας 2,7 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα, έχουν υποβάλει και νέα πρόταση προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του Κέντρου Διαφύλαξης Αγιορείτικης Κληρονομιάς, προκειμένου να εξασφαλίσουν επιπλέον 540.000 ευρώ.
Το επόμενο έργο που θα ελέγξουν οι άνδρες του ΣΔΟΕ είναι η αναστήλωση της δυτικής πτέρυγας της Μονής Παντοκράτορος, που χρηματοδοτήθηκε με κονδύλια από το Γ' ΚΠΣ αξίας 1.487.000 ευρώ.
Οι Αγιορείτες του συγκεκριμένου μοναστηριού, όμως, το οποίο είναι 7ο στην ιεραρχεία δεν σταματούν εδώ κι έχουν καταθέσει νέα μελέτη, η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει εγκριθεί από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ύψους 3,5 εκατ. ευρώ, προκειμένου να φτιάξουν και την ανατολική πτέρυγα.
Μέσα δηλαδή σε λίγα χρόνια έχουν καταφέρει να απορροφήσουν 5 εκατ. ευρώ από κοινοτικούς πόρους, κάτι που δύσκολα καταφέρνει ένα υπουργείο.
Μαθήματα από τους Αγιορείτες μοναχούς θα πρέπει να πάρουν οι πολιτικοί μας, για να δουν πόσο εύκολα και γρήγορα μπορούν να απορροφούν κοινοτικούς πόρους, καθώς και σε αυτόν τον τομέα τα υπουργεία υστερούν σε μεγάλο βαθμό.
Τα μοναστήρια, όταν επιθυμούν να ενταχθούν σε κάποιο κοινοτικό πρόγραμμα, "σπάνε" το έργο που επιθυμούν να κατασκευάσουν σε διάφορες φάσεις, τις οποίες ονομάζουν "υποέργα".
Αυτό πρακτικά σημαίνει οτι τα χρήματα τα παίρνουν τμηματικά κι η εκταμίευσή τους μπορεί να γίνει πιο εύκολα και πιο γρήγορα.
Δια στόματος : Σωτήρη Σταθόπουλου
Όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Real News 26.2.2012, σελίδα 45.
Στην ύστατη ώρα ανάγκης, λοιπόν, του ελληνικού κράτους, η εκκλησία αντί να προσφέρει τη βοήθειά της επιβαρύνει ακόμα περισσότερο την κατάσταση, απορροφώντας κονδύλια για να χτίσει....αποθήκες!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)